Sa ju att jag skulle bli aktiv ;)

Hellu!

Jossan här ;)

Är så hiimla glad!! Fick 23/25 rätt på ma-provet vi hade i går! Om ni sitter där på andra sidan skärmen och tänker "och?!"...så ville jag bara ha sagt att förut sög jag på matte, jag fick 15/20 rätt på nått prov i 5:an, så det är ju en grymt bra förändring!

Såå..
Öö...
Jo juste! Har inte skrivit det än, jag har nämligen slutat på teatern! ( Jag vet att om det är nån som läser det här tänker den återigen "och?!").
Men det är nämligen så att jag känner att det är roligare att spela gitarr, och när jag gick på yogan tyckte jag att det var roligare än teatern. Förrut tyckte jag att teater var skitkul...men jag är en konstnär, inte artist!

Visserligen ingen bild idag ( Finns inget att fota :P).

//Jossan

Kommentarer
Postat av: fanny<33

vem fan är majs ?!

2009-11-20 @ 17:27:17
URL: http://fannyflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0