Hej Svej!

Hej!

Jag orkar inte räkna hur längesen det var jag skrev... Det är i alla fall mer än en vecka! Jag måste tacka Lusse som frågade om vi hade lagt ner bloggen...Jag hade typ glömt bort att den fanns!

Idag har klassen varit på naturhistoriskariks museet, boooooooooring. Det är tråkigt där, ett museum blir liksom tråkigt när man varit där 1000 gånger... Vi ska typ dit 1 GÅNG TILL! =(
Jag har gjort en lista med positiva saker denna dag,
1 Skolfotona har kommit!! 2 Vi fick sluta 1 istället för 20 i 4! 3 Vi slapp gå i skolan.
 
I morron har vi matteprov, Jag ska på lucia audition och  vi ska typ ha spökgrej på teatern. Det blir kul (inte matte provet då...) Nu måste jag utnyttja min fritid innan mamma kommer hem och tjatar på mig, jag måste räkna ganska mycket innan provet...

Ha de gött!
Majs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0