Lol...

Hahaha...och jag tyckte att min egna blogg var o aktiv XD

Haha...ialla fall så var jag och Majs och joggade kvart i 9 imorse :) Känner mig stolt att jag pallade, igår hade vi fotbollsfest, och efter det så fick jag nästan ingen sömn ( mitt element lät hela tiden), och trots detta så orkar jag ta mig samman och säga att joggingen blir av, och inte nog med det! Vi sprang fortare den här gången än de två tidigare gångerna! Känner mig skitstolt :)

Åt nyligen lunch ( kanske mer brunch med tanke på klockan XD ) det blev lite rester ( någon paj). Så nu är jag här framför datorn, och lyssnar på no doubt( på spotify). Tycker att det är så synd att de inte fick en längre karriär!

Any way, bye ;)

// Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0