Har tråkigt....

Jag har en känsla av att Jossan skriver mycket oftare än jag... Men jag pallar inte bry mig.

Har vart på teater i dag. Vi har typ börjat ha 1½ timmes lektioner ( skrev jag det förra torsdagen?)
Gjorde än flummig pjäs, vi var typ på semester och när vi kom till hotellet satte jag mig i en fotölj och sa: " Ahhh. thailändsk teve" Sen blev det typ värsta familje bråket....

Var i skolan förut vi har typ franskaläxa till på måndag.... Jag har ett hat mot läxor över helger!! Å andra sidan ska vi bara kunna räkna till 10, inte så svårt...
Vi började kolla på en film på svenskan, vi ska se klart den i morgon och då får man ta med sig GODIS!!
Haha, gott...

Vet nån vad jag gjorde i går!? Jag tog hål i ena örat (har redan "vanliga" hål, så nu har jag 3 hål) Det kostade 139 kr som jag skulle ge mamm, men jagf hade bara 90 kr i sedlar, resten hade jag i mynt och eftersom alla vuxna har något i mot mynt slapp jag ge bort dem!!

Ha de gött
//Majs


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha shit vad kul shit alltså

2009-12-04 @ 21:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0